Krásy Špindlerova Mlýna

13. července 2015 v 9:30 | Anie |  Reportáž
Špindlerův Mlýn je největší horské středisko v Krkonoších a také najznámější v celé České republice. Je to místo vhodné pro rodiny s dětmi i pro samotné dobrodruhy. Každý si zde může přijít na své. Četla jsem, že se tomuto městečku říká perla Krkonoš. Byla jsem to prozkoumat, a je to pravda. Špindlerův Mlýn je nádherné město s krásným výhledem všude, kam se podíváte. Zkusím vás o tom přesvědčit v následující fotoreportáží. Nejdřív se společně projdeme po samotném městečku a potom vyrazíme na horu Medvědín. Samozřejmě nemůžeme zapomenout ani na nejvyšší horu Sněžku. Nakonec vám ještě ukážu, jak Špindlerův Mlýn vypadá v noci.

Počasí je dnes opravdu krásné. Před chvilkou jsme přijeli a ubytovali se v Alpském Hotelu. Obsluha je zde velice příjemná, pokoj velmi pěkný. Ani jsem nečekala, že bude tak velký. Po večeři asi vyrazíme prozkoumat hotelovou vířivku a saunu. Zatím však jdeme využít sluníčka venku a projít se po městě.

Tady vidíme řeku Labe. Kousek od místa, kde právě stojím je skvělá restaurace - Villa Hubertus. Jestli máte rádi svíčkovou, určitě ochutnejte, nebudete litovat. Pokud vám bylo 18 nezapomeňte si dát Krakonoše, pivo, které k tomuto městu prostě patří.

Celý zbytek dne jsme se procházeli městem, kolem řeky, vyzkoušeli horolezeckou stěnu a celou dobu pozorovali nádherné výhledy. Večer mě čekalo zklamání. Chtěla jsem si odpočinout ve vířivce v našem hotelu. To co jsem tam spatřila mě bohužel moc nepovzbudilo. Byla tam bublinková vana, které strašně smrděla plastem (tedy alespoň dle mého názoru). A musím říct, že na fotkách to všechno vypadalo líp. Pokud se někdy ubytujete v tom samém hotelu co my, nedoporučuji tam chodit. Tedy pokud se nechystáte do sauny. Tu jsem taky vyzkoušela a bylo to v pořádku.

Druhý den ráno nás překvapilo studenější počasí. To co vidíte na fotce, je výhled z našeho okna. To nás ale neodradilo a hned po moc dobré snídani v hotelu ( opět velmi milý personál) jsme vyrazili vzhůru za dobrodružstvím - po sjezdovce na horu Medvědín.

Ještě nejsme ani v polovině kopce, ale už teď máme hezký výhled. Pod námi je Labská přehrada a před námi...no těžko říct. Vidíme jen kousek lanovky, která mizí někde v mlze. Jsem ráda, že mám dlouhé kalhoty, protože tady na hoře je opravdu zima. Nikdy bych neřekla, že je léto.

Zvládli jsme to ! Jsme na hoře. Vidíme hřiště pro děti a restauraci. Všichni přijíždějí lanovkou. Jsme jediní blázni, kteří v tomto počasí šlapali pěšky. Mám z toho dobrý pocit ! Míříme si koupit něco teplého k pití, abychom se trochu rozehřáli. Mám pocit, že lepší čaj jsem snad nikdy nepila.

Bohužel, kdybych měla popisovat všechno, tak tu budeme ještě hodně dlouho. Proto to trochu zkrátím a zkusím se zaměřit jen na to nejzajímavější. Je tu další den a my vyrážíme zdolat horu, z důvodu které jsme tu přijeli. Je to tak. vyrážíme na Sněžku. První fotka, kterou vidíte, asi vůbec nepřipomíná náročný výšlap, ale je jeho součástí, proto ji sem dám. Tento úsek cesty se mi totiž strašně moc líbí a cítím se, jako bych byla v Hobbitonu.

Jsme na hoře. Vypadá to tu trochu jako na Václavském náměstí. Tolik lidí jsem opravdu nečekala (jsem to ale naivní). Většina z nich mluví česky a polsky. Není divu. Jsme přeci na státní hranici 1602 m n.m. Přestávám vnímat lidi
a soustředím se jen na výhled. Je tu nádherně.

Je třeba se však vrátit. Před námi je ještě dlouhá cesta. Naposledy se otáčíme.

Dělám hodně fotek. Je tu tak strašně krásně. Počasí je příjemné. Není ani příliš teplo ani příliš zima. Tak akorát na výšlap. Dívám se na všechny strany a to, co vidím mi doslova vyráží dech. Tolik jsem toho už napsala, tolik jsem toho vyprávěla a najednou mi chybí slova. Neumím popsat tu nádheru a myslím si, že ani ty fotky to nedokážou.

Byl to náročný den. Zítra pro změnu vyrazíme odpočívat. Půjdeme na Labskou přehradu. Je zde možnost půjčit si lodičku. Dobře, to by bylo pro ty více romantické duše. Vím však, že někteří mají raději adrenalin. Pro ty je zde připravené přemostění - 120 m dlouhá jízda na laně podél přehradní hráze 25 m nad zemí.
Loďky jsem zkoušela, můžu doporučit, přemostění bohužel ( naštěstí ) ne :)

Je tu poslední večer. Vyrážíme na víno a noční Špindl. Už teď vím, že se mi bude stýskat. Bylo tu krásně.

Doufám, že se vám dnešní fotoreportáž líbila. Špindlerův Mlýn opravdu můžu doporučit. Pokud jsem doteď váhali, říkám NEVÁHEJTE !
Pokud byste měli nějaké otázky ohledně města, hor, jídla, našeho ubytování apod. neváhejte a piště do komentářů. Pokud budu vědět, ráda odpovím, případně se posnažím pro vás potřebné informace zjístit.

Anie

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.